بنیاد حمایت از نخبگان

اسپادژن از ابتدا توسط نخبگان برتر ایرانی شکل گرفته است؛ افراد مصمم و با اراده‌ای که با مشکلات زیادی روبرو شدند، با آنها مقابله کردند و قهرمان زندگی خودشان گشتند. ما رسالت خود را در این می‌بینیم که هرچه در توان داریم، برای سهولت بخشیدن به راهی که خود نیز آن را پیموده‌ایم، برای شما انجام دهیم. ما آماده‌ایم تا به تمامی افرادی که در خود استعدادی درخشان می‌بینند، بدون هیچ تمایز سن و ملیت و قومیتی یاری رسانیم و از طریق ارائه پشتیبانی مالی، به آنها کمک کنیم تا ایده‌هایشان را به واقعیت تبدیل کنند.

شرکت اسپادژن از تمامی نخبگان، دانشجویان، شرکت­‌های نوپا، علاقمندان و فعالان حوزه بیوتکنولوژی، نانوتکنولوژی، علوم داده و هوش مصنوعی و … جهت ارائه ایده­‌ها و پیشنهادات نوین خود در راستای حمایت مالی و اجرای آنها توسط شرکت اسپادژن دعوت به عمل می­‌آورد. لذا برای شروع فرآیند، متقاضیان می­‌بایست، فرم زیر را پر نمایند تا بررسی‌­ها جهت مطالعه و تأیید توسط کارگروه فنی نسبت به صلاحیت پروژه برای اجرا، صورت پذیرد.

    اطلاعات شخصی


    چه ایده ای دارید؟

    لطفا یک توضیح اجمالی در رابیطه با ایده خود در کادر بنویسید و اگر ایده شما فایلی مبنی بر پروپوزال نیز دارد، برای ما ارسال کنید


    آیا ایده شما منجر به ساخت محصول، اپلیکیشن یا نرم افزار میشود؟

    بلهخیر

    پیمایش به بالا
    ارتباط با تیم پشتیبانی اسپادژن

    سلام چطور میتونم کمکتون کنم؟