تست های بالینی و تشخیصی

تست نیاز های گلاسر

تست نیاز های گلاسر تست نیازهای گلاسر، یک آزمون کاربردی بر اساس «تئوری انتخاب» است که به شما امکان می دهد تا نیازهای اساسی خود را شناسایی کنید. این فرصتی است تا درک عمیق تری از خود پیدا کنید.

تست کمال گرایی هیل HPI

تست کمال گرایی هیل HPI تست کمال‌گرایی به عنوان یک ابزار «علمی» و «معتبر»، شما را یاری می‌دهد تا نکات ظریف شخصیت خود را درک کنید. با کمک تحلیل‌های دقیق تست کمال‌گرایی، مسیری روشن برای «رشد شخصی» و «کارآمدی» در زندگی تان ترسیم کنید.

تست MMPI (فرم کوتاه)

تست MMPI (فرم کوتاه) تست MMPI را باید در محیطی آرام و بدون تنش انجام داد. برخلاف آزمون های هوش و استعداد در این تست پاسخ «درست» و «غلط» وجود ندارد.

تست MMPI فرم بلند

تست MMPI فرم بلند تست شخصیت شناسی چندوجهی مینه سوتا (MMPI) یکی از رایج ترین و معتبرترین تست های روانشناسی در سراسر جهان است. این تست اولین بار توسط مک کینلی و هاتاوی در دانشگاه مینه سوتا ساخته و منتشر شده است.

تست افکار خودکشی

تست افکار خودکشی این تست تمایلات فعال و غیرفعال برای خودکشی، احساس عدم کنترل، مدت و فراوانی افکار خودکشی، میزان آمادگی جهت اقدام برای خودکشی را مورد سنجش قرار می دهد.

تست طرحواره یانگ

تست طرحواره یانگ تست طرحواره یانگ که برخی از آن به عنوان تست تله های زندگی یا تله های شخصیت یاد می کنند آزمونی بین المللی است که توسط یانگ مبدع طرحواره درمانی تدوین شده است.

تست اضطراب اجتماعی

تست اضطراب اجتماعی تست اضطراب اجتماعی نگرانی ها و ترس های شما را در موقعیت های اجتماعی می سنجد.بصورت رایگان و تفسیری جامع می توانید هم اکنون انجامش بدید.

تست نشانه های اختلالات روانی ۹۰ SCL

تست نشانه های اتخلالات روانی ۹۰ SCL تست اختلالات روانی SCL-90 یکی از معروف ترین تست ها برای بررسی علائم اختلالات روانشناختی است. این تست در سایت اسپادژن با تفسیر کامل ارائه شده است.

تست اضطراب کتل

تست اضطراب کتل تست اضطراب کتل یکی از معروف ترین ابزارهای سنجش اضطراب است. با استفاده از تست اضطراب و راهکارهای آن می توانید با استرس های زندگی خود مقابله نمایید.

تست افسردگی بک

تست افسردگی بک تست روانشناسی برای سنجش بسیاری از اختلالات و بیماری های روانی از جمله اضطراب، استرس و افسردگی مورد استفاده قرار می گیرد.

تست اضطراب مرگ

تست اضطراب مرگ اضطراب مرگ برای افرادی که به تازگی فردی را از داست داده اند به عنوان اختلال در نظر گرفته نمی شود، همچنین مقداری اضطراب و نگرانی در رابطه با مرگ نیز طبیعی است.

تست وسواس مازدلی

تست وسواس مازدلی وسواس یك ایده، فكر، تصور مكرر و ناخواسته است كه با نوعى احساس اجبار و ناچارى ذهنى و علاقه به مقاومت در برابر آن همراه است.

تست سلامت عمومی

تست سلامت عمومی سلامت روان بخش مهمی از نظام سلامتی است که بیشتر بر آسایش، آرامش و امنیت روانی اجتماعی فرد تاکید دارد. سلامت روان سه جنبه مهم یعنی تفکر، احساس و رفتار ما را تحت تاثیر فرا می دهد.

بیشترین سوالات درباره تست های بالینی و تشخیصی

تست های این بخش آزمون هایی هستند که برای بررسی «اختلالات» و «مشکلات روانی» مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع این آزمون ها مجموعه ای از تست های معتبرند که بیشتر در «کیلینک های روانشناسی» و «بیمارستان های روانپزشکی» برای بررسی علائم بیماری های روانی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

کلیه روانشناسان به ویژه روانشناسان بالینی می توانند از این تست ها برای ارزیابی مراجعین خود استفاده کنند. همچنین افراد با استفاده از تست های بالینی نسبت به «جنبه های روانی» و «مشکلات احتمالی» خود آگاهی خواهند یافت.

 

کلیه روانشناسان می توانند تست های بالینی و تشخیصی اسپادژن را در پنل اختصاصی مشاوران و کلینیک ها داشته باشند. برای این کار کافی است در بخش ارزیابی گروهی وارد پنل مشاوران شده و در آنجا پنل مرکز مشاوره خود را به صورت رایگان بسازند.

 

پنل ارزیابی بالینی و تشخیصی اسپادژن فضایی کاربردی برای مشاوران، متخصصان و مراکز مشاوره است که می توانند مراجعین خود را در آنجا ارزیابی و مدیریت نمایند. برای دسترسی به این بخش می توانید وارد «پنل روانیار» شده و در آنجا پروتال اختصاصی خود را به صورت رایگان بسازید.

 

بسیاری از علائم و اختلالات روانی برای ما ناشناخته هستند. گاهی اوقات در مورد مشکلات و جنبه های روانی خود شناخت کافی نداریم. تست های بالینی و تشخیصی به ما کمک می کند تا نسبت به مسائل روانی مان آگاه شویم و در صورت لزوم به روانشناس و متخصص مراجعه کنیم.

 

پیمایش به بالا
ارتباط با تیم پشتیبانی اسپادژن

سلام چطور میتونم کمکتون کنم؟