تست های رشدی و کودک

تست شخصیت شناسی MBTI کودکان (MMTIC)

تست شخصیت شناسی MBTI کودکان (MMTIC) تست شخصیت شناسی MBTI کودک یا همان تست MMTIC، آزمونی معتبر برای بررسی ۱۶ تیپ شخصیتی در فرزند شماست. این تست با «تفسیر کاملا اختصاصی» برای کودکان پیش دبستانی و دبستانی طراحی شده است.

تست هوش ریون کودکان

تست هوش کتل مقیاس ۲ فرم A (کودکان) متخصصان می گویند اگر بتوان تغییراتی اساسی در میزان هوش افراد ایجاد کرد، چنین امری در دوران کودکی امکان پذیر است که بهترین زمان برای پرورش هوش و استعداد های کودک می باشد.

تست هوش کتل مقیاس ۲ فرم A (کودکان)

تست mmpi (فرم کوتاه) تست MMPI را باید در محیطی آرام و بدون تنش انجام داد. برخلاف آزمون های هوش و استعداد در این تست پاسخ «درست» و «غلط» وجود ندارد.

بیشترین سوالات درباره تست های بالینی و تشخیصی

تست های کودک مجموعه آزمون هایی هستند که در حوزه روانشناسی کودک و نجوان قرار می گیرند. این تست ها برای ارزیابی ویژگی مختلف از جمله «هوش»، «استعداد» و «اختلالات روانی» کودکان استفاده می شوند.

 

والدین و خانواده ها می توانند از این تست ها برای سنجش کودکان خود استفاده کنند. همچنین این آزمون ها می توانند با اهداف مختلف ارزیابی و غربال گری توسط روانشناسان کودک مورد استفاده قرار گیرند.

 

دوران زندگی کودکی بسیار حساس است و هرگونه بی توجهی و غفلت می تواند آینده بزرگسالی را تحت تاثیر قرار دهد. ارزیابی و سنجش در سنین پایه به ما کمک می کند تا مشکلات، توانایی ها و قابلیت های افراد را به موقع شناسایی کنیم. آگاهی از ویژگی های کودکان کمک می کند تا با برنامه ریزی و آموزش صحیح آن ها را در مسیر رشد و تحول بهتر هدایت کنیم.

 

در این حوزه برای سنجش استعداد و توانایی های کودک خود می توانید از انواع تست های هوش استفاده کنید. همچنین «تست هوش هیجانی تصویری» آزمونی اختصاصی و کاربردی برای ارزیابی جنبه های روانی-اجتماعی کودک شماست. برای بررسی مشکلات روانی کودک نیز می توانید از تست هایی مانند «تست افسردگی» و «اضطراب کودکان» استفاده کنید.

 

تست های کودک آزمون های معتبر بین المللی هستند که توسط روانشناسان و مشاوران کودک و نوجوان مورد استفاده قرار می گیرند. این تست ها در مطالعات علمی بررسی و اعتبار و روایی آن ها مطلوب گزارش شده است.

پیمایش به بالا
ارتباط با تیم پشتیبانی اسپادژن

سلام چطور میتونم کمکتون کنم؟