تست های هوش و حافظه

تست هوش ریون بزرگسال _ پیشرفته

تست هوش ریون بزرگسال _ پیشرفته هوش مقوله ای قابل رویت یا احساس شدنی نیست، بلکه یک صفت فرضی و یک مفهوم انتزاعی و ذهنی است و آثار آن مورد مطالعه و بررسی قرار می گیرد.

تست استروپ معنایی

تست استروپ معنایی تست استروپ یکی از آزمون های ساخته شده در آزمایشگاه روانشناسی لایپزیک بود که بر اساس نظریه مک کین کتل در مورد اختلاف سرعت در خواندن کلمات و رنگ ها به وجود آمد.

تست تجسم فضایی

تست تجسم فضایی تست تجسم فضایی SVT یا تست ادراک فضایی جزئی از آزمون های استعداد مکانیکی می باشد که نخستین بار در دانشگاه مینه سوتای آمریکا تهیه گردید.

تست هوش ریون کودکان

تست هوش ریون کودکان والدین خوب همیشه بهترین چیزها را برای فرزند خود می خواهند. یکی از این موارد فرصت های غنی تحصیلی برای فرزندانشان است. آن ها از یادگیری بازی ها تا دوره های زبان برای افزایش عملکرد کودک خود استفاده می کنند.

تست هوش ریون بزرگسالان

تست هوش ریون بزرگسالان هوش مقوله ای قابل رویت یا احساس شدنی نیست، بلکه یک صفت فرضی و یک مفهوم انتزاعی و ذهنی است و آثار آن مورد مطالعه و بررسی قرار می گیرد.

تست هوش غیرکلامی بوناردل

تست هوش غیرکلامی بوناردل هوش یکی از صفاتیست که نمی توان آن را مشاهده و یا احساس کرد. زیرا دارای ماهیتی ذهنی و فرضیست که حالت انتزاعی داشته و اثرات آن را از طریق رفتار و عملکرد می توان مورد سنجش قرار داد.

تست هوش کتل مقیاس ۲ فرم A (کودکان)

تست هوش کتل مقیاس ۲ فرم A (کودکان) متخصصان می گویند اگر بتوان تغییراتی اساسی در میزان هوش افراد ایجاد کرد، چنین امری در دوران کودکی امکان پذیر است که بهترین زمان برای پرورش هوش و استعداد های کودک می باشد.

تست هوش هیجانی بارآن

تست هوش هیجانی بارآن تست هوش هیجانی یا تست EQ یکی از رایج ترین تست های حوزه روانشناسی است که توسط مشاوران و مدیران منابع انسانی مورد استفاده قرار می گیرد.

تست هوش کتل مقیاس ۳ فرم B (بزرگسال)

تست هوش کتل مقیاس ۳ فرم B (بزرگسال) هوش به عنوان یک مولفه روانشناختی مهم همواره مورد توجه عموم مردم بوده است. هوش را می توان توانایی یادگیری یا درک مفاهیم جدید و دستیابی به موقعیت های مختلف دانست.

تست هوش هیجانی شات

تست هوش هیجانی شات تست هوش هیجانی شات آزمونی معتبر برای سنجش «هوش هیجانی کلی» شما می باشد. حتی اگر هوش بالایی داشته باشید، بدون داشتن هوش هیجانی نمی توانید در کار و زندگی خود موفق شوید.

بیشترین سوالات درباره تست های بالینی و تشخیصی

تست های هوش و حافظه مجموعه آزمون هایی هستند که جنبه های شناختی و توانایی های ذهنی شما را اندازه گیری می کنند. اکثر تست های این بخش شامل آزمون های تصویری هوش و حافظه می باشد.

 

تست های هوش و حافظه به شما کمک می کند تا استعداد، قابلیت ها و توانایی های ذهنی خود را محک بزنید. با استفاده از تست های استاندارد هوش و حافظه می توانید «نقاط ضعف» خود را شناسایی و با تمرین بیشتر آن ها را تقویت کنید. همچنین تست های هوش و حافظه برای «انتخاب رشته و شغل» می توانند به شما کمک کنند.

 

تست های هوش و حافظه برای اهداف مختلفی استفاده می شود. از این آزمون ها می توان برای «مشاوره تحصیلی»، «مشاوره شغلی» و «خودشناسی» استفاده کرد. تست های هوش کودک و بزرگسال توسط بسیاری از مراکز جهت غربال گری و سنجش استفاده می شوند.

 

بله، کلیه تست های هوش و حافظه استفاده شده در سایت اسپادژن آزمون های بین المللی هستند که توسط متخصصان روانشناسی طراحی شده اند. اکثر این آزمون ها استاندارد هستند و طی یک فرایند علمی اعتبار و روایی آن ها بررسی شده است.

 

تست هوش کتل» و ریون» معروف ترین آزمون های هوش و حافظه هستند که در این دسته قرار دارند. «تست هوش 9 گانه» نیز که بر اساس نظریه معروف هوش گاردنر می باشد، آزمونی بسیار کاربردی است.

 

پیمایش به بالا
ارتباط با تیم پشتیبانی اسپادژن

سلام چطور میتونم کمکتون کنم؟