تست های عشق و ازدواج

تست قصه عشق استرنبرگ

تست قصه عشق استرنبرگ تست قصه عشق (LSS) استرنبرگ یکی از معروف ترین ابزارهای مشاوره ازدواج است که در مورد «نیازها»، «تمایلات» و «انگیزهای پنهان» شما در روابط عاشقانه، اطلاعات ارزشمندی ارائه می دهد.  

تست طرحواره یانگ

تست طرحواره یانگ تست طرحواره یانگ که برخی از آن به عنوان تست تله های زندگی یا تله های شخصیت یاد می کنند آزمونی بین المللی است که توسط یانگ مبدع طرحواره درمانی تدوین شده است.  

تست رضایت زناشویی انریچ

تست رضایت زناشویی انریچ تست رضایت زناشویی انریچ جهت تشخیص رضایت افراد از زندگی زناشویی می باشد که هم اکنون می توانید آن را با کامل ترین تفسیر انجام دهید  

تست مثلث عشق استنبرگ

تست مثلث عشق استنبرگ به طور کلی، تست مثلث عشق استرنبرگ می تواند ابزار ارزشمندی برای هر کسی باشد که به دنبال بهبود روابط عاشقانه خود و درک تجربیات خود از عشق است.  

تست ترس های قبل از ازدواج

تست ترس های قبل از ازدواج تست روانشناسی ازدواج اشاره به ابزارها و آزمون هایی دارد که در مشاوره ازدواج، برای تسهیل تصمیم گیری بهتر، قبل از ایجاد روابط مشترک به کار می رود.  

تست شخصیت 16 عاملی کتل

تست شخصیت 16 عاملی کتل ریموند کتل، روانشناس انگلیسی، در تحقیقات خود متوجه شد كه تغییرات در شخصیت انسان را می توان با استفاده از یك روش آماری شناخته شده به عنوان تحلیل عاملی با مدلی كه دارای شانزده متغیر (ویژگیهای شخصیتی) است، توضیح داد.  

پیمایش به بالا