تست های تحصیلی

تست هوش ریون بزرگسال _ پیشرفته

تست هوش ریون بزرگسال _ پیشرفته هوش مقوله ای قابل رویت یا احساس شدنی نیست، بلکه یک صفت فرضی و یک مفهوم انتزاعی و ذهنی است و آثار آن مورد مطالعه و بررسی قرار می گیرد.

تست شخصیت شناسی MBTI (بزرگسال)

تست شخصیت شناسی MBTI (بزرگسال) تست شخصیت شناسی MBTI ویژگی و تیپ های مهمی را ارزیابی می کند.

تست سبک های مقابله با استرس

تست سبک های مقابله با استرس تست سبک های مقابله با استرس نحوه حل و فصل مشکلاتتان را سنجیده و کمک می نماید تا با استفاده از تمرین های عملی نقاط ضعف خود را به قوت تبدیل کنید.

تست تجسم فضایی

تست تجسم فضایی تست تجسم فضایی SVT یا تست ادراک فضایی جزئی از آزمون های استعداد مکانیکی می باشد که نخستین بار در دانشگاه مینه سوتای آمریکا تهیه گردید.

تست هوش ریون بزرگسالان

تست هوش ریون بزرگسالان هوش مقوله ای قابل رویت یا احساس شدنی نیست، بلکه یک صفت فرضی و یک مفهوم انتزاعی و ذهنی است و آثار آن مورد مطالعه و بررسی قرار می گیرد.

تست هوش غیرکلامی بوناردل

تست هوش غیرکلامی بوناردل هوش یکی از صفاتیست که نمی توان آن را مشاهده و یا احساس کرد. زیرا دارای ماهیتی ذهنی و فرضیست که حالت انتزاعی داشته و اثرات آن را از طریق رفتار و عملکرد می توان مورد سنجش قرار داد.

تست اهمال کاری تاکمن

تست اهمال کاری تاکمن روانشناسان اهمال کاری را به عنوان یک آسیب روانی می شناسند که دلایل مختلفی در بوجود آمدن آن تاثیر دارند. اهمال کاری نیز همانند دیگر اختلالات روانی قابل سنجش است و آزمون های زیادی آن را می سنجند.

تست هوش کتل مقیاس ۳ فرم B (بزرگسال)

تست هوش کتل مقیاس ۳ فرم B (بزرگسال) هوش به عنوان یک مولفه روانشناختی مهم همواره مورد توجه عموم مردم بوده است. هوش را می توان توانایی یادگیری یا درک مفاهیم جدید و دستیابی به موقعیت های مختلف دانست.

تست عادات مطالعه

تست عادات مطالعه با استفاده از تست عادات مطالعه می توانیم نقاط ضعف مان در نحوه یادگیری مطالب را دریافته و با به کارگیری راهکارها و روش های تکمیلی آن را اصلاح نماییم.

تست هوش هیجانی شات

تست هوش هیجانی شات تست هوش هیجانی شات آزمونی معتبر برای سنجش «هوش هیجانی کلی» شما می باشد. حتی اگر هوش بالایی داشته باشید، بدون داشتن هوش هیجانی نمی توانید در کار و زندگی خود موفق شوید.

بیشترین سوالات درباره تست های بالینی و تشخیصی

تست های تحصیلی مجموعه آزمون هایی هستند که برای ارزیابی ویژگی های روانی «دانش آموزان» و «دانشجویان» بسیار کاربردی هستند. این تست ها توسط «روانشناسان و مشاوران تحصیلی» برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار می گرند.

 

کلیه دانش آموزان و دانشجویان می توانند برای آگاهی از جنبه های مختلف و مرتبط با مسائل تحصیلی از این تست ها استفاده کنند. همچنین «روانشناسان مدرسه»، «مشاوران کنکور» و «مشاوران تحصیلی» می توانند از آزمون های این دسته برای سنجش و هدایت افراد استفاده کنند.

 

مشاوران مدرسه، مشاوران کنکور و همچنین معلمان مدارس می توانند این تست ها را به صورت گروهی در «پنل اختصاصی» خود انجام دهند. برای این کار کافی است تا به صورت رایگان و آنلاین پنل خود را در بخش ارزیابی گروهی اسپادژن بسازند.

 

مشاوران، روانشناسان و معلمان می توانند یک «پنل اختصاصی» برای ارزیابی تحصیلی دانش آموزان خود داشته باشند. آن ها می توانند به طور رایگان پنل خود را در سایت اسپادژن بسازند. با کمک پرتال ارزیابی تحصیلی می توان برای دانش آموزان به تعداد لازم آزمون ساخت، دسترسی ها را مدیریت و کنترل نمود. برای اطلاع بیشتر می توانید به بخش «ارزیابی گروهی» در سایت مراجعه کنید.

 

یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد در حین تحصیل با آن سروکار دارند عدم آگاهی از خود و ویژگی های روانی است. این عدم آگاهی باعث شکل گیری مسائلی مانند «عادت بد مطالعه»، «انتخاب رشته اشتباه»، «اهمال کاری» و «بی انگیزگی تحصیلی» می شود. تست های تحصیلی کمک می کند تا با خودشناسی و تغییر ویژگی ها وعادت های غلط خود، مسیر تحصیلی موفقی را تجربه نمایید.

 

پیمایش به بالا
ارتباط با تیم پشتیبانی اسپادژن

سلام چطور میتونم کمکتون کنم؟