تست های سبک زندگی

تست نیاز های گلاسر

تست نیاز های گلاسر تست نیازهای گلاسر، یک آزمون کاربردی بر اساس «تئوری انتخاب» است که به شما امکان می دهد تا نیازهای اساسی خود را شناسایی کنید. این فرصتی است تا درک عمیق تری از خود پیدا کنید.

تست افکار خودکشی

تست افکار خودکشی این تست تمایلات فعال و غیرفعال برای خودکشی، احساس عدم کنترل، مدت و فراوانی افکار خودکشی، میزان آمادگی جهت اقدام برای خودکشی را مورد سنجش قرار می دهد.

تست بهزیستی روانشناختی ریف

تست بهزیستی روانشناختی ریف بهزیستی روانی ریف (PWB) اصلاحی است که به حالات ذهنی مثبت مانند خوشبختی یا رضایت اشاره دارد. بهزیستی مفهومی چند وجهی است.

تست امید میلر

تست امید میلر امید به زندگی خواستن اتفاقاتی است که می تواند به نوع زندگی ما را بهتر نماید.  داشتن امید نه تنها باعث می شود شرایط سخت و دشوار زندگی را بهتر تحمل کنیم بلکه کمک می کند تا بتوانیم با تلاش و کوشش زندگی بهتری را برای خود و اطرافیانمان رقم بزنیم.

تست اعتیاد به اینترنت

تست اعتیاد به اینترنت تست اعتیاد به اینترنت آگاهی شما را برای کنترل بیشتر بر زندگی افزایش خواهد داد. هم اکنون می توانید این تست را بصورت کاملا رایگان در سایت ای سنج انجام دهید.

تست احساس تنهایی

تست احساس تنهایی تست احساس تنهایی را می توانید هم اکنون بصورت کاملا رایگان و با تفسیر جامع انجام دهید. با این تست می توانید درک بهتری از احساس خود داشته باشید.

تست نشانه های اتخلالات روانی ۹۰ SCL

تست نشانه های اتخلالات روانی ۹۰ SCL تست اختلالات روانی SCL-90 یکی از معروف ترین تست ها برای بررسی علائم اختلالات روانشناختی است. این تست در سایت ای سنج با تفسیر کامل ارائه شده است.

تست اضطراب کتل

تست اضطراب کتل تست اضطراب کتل یکی از معروف ترین ابزارهای سنجش اضطراب است. با استفاده از تست اضطراب و راهکارهای آن می توانید با استرس های زندگی خود مقابله نمایید.

تست سبک های مقابله با استرس

تست سبک های مقابله با استرس تست سبک های مقابله با استرس نحوه حل و فصل مشکلاتتان را سنجیده و کمک می نماید تا با استفاده از تمرین های عملی نقاط ضعف خود را به قوت تبدیل کنید.

تست اضطراب مرگ

تست اضطراب مرگ اضطراب مرگ برای افرادی که به تازگی فردی را از داست داده اند به عنوان اختلال در نظر گرفته نمی شود، همچنین مقداری اضطراب و نگرانی در رابطه با مرگ نیز طبیعی است.

تست وسواس مازدلی

تست وسواس مازدلی وسواس یك ایده، فكر، تصور مكرر و ناخواسته است كه با نوعى احساس اجبار و ناچارى ذهنى و علاقه به مقاومت در برابر آن همراه است.

تست ترس های قبل از ازدواج

تست ترس های قبل از ازدواج تست روانشناسی ازدواج اشاره به ابزارها و آزمون هایی دارد که در مشاوره ازدواج، برای تسهیل تصمیم گیری بهتر، قبل از ایجاد روابط مشترک به کار می رود.

تست سلامت عمومی

تست سلامت عمومی سلامت روان بخش مهمی از نظام سلامتی است که بیشتر بر آسایش، آرامش و امنیت روانی اجتماعی فرد تاکید دارد. سلامت روان سه جنبه مهم یعنی تفکر، احساس و رفتار ما را تحت تاثیر فرا می دهد.

بیشترین سوالات درباره تست های بالینی و تشخیصی

آزمون هایی که در این دسته بندی قرار می گیرند مجموعه ای از ویژگی های روانی را ارزیابی می کنند که با چگونگی و شیوه زندگی کردن مرتبط هستند.

 

آزمون های مختلفی در این حوزه قرار می گیرند که از مهمترین آن ها می توان به تست های رویکرد مثبت نگر از جمله تست بهزیستی، امید و شادکامی اشاره کرد. همچنین تست سبک ها مقابله با استرس و تست اعتیاد به اینترنت جزء آزمون های مهم این دسته بندی می باشند.

 

سبک زندگی معیار مهم و تاثیر گذاری بر سلامت روانی، اجتماعی و جسمانی است. امروزه تغییر سبک زندگی به عنوان شاخص مهمی برای توسعه فردی در نظر گرفته می شود. ارزیابی جنبه های مختلف در حوزه سبک زندگی می تواند گام موثری برای ایجاد تحول و حرکت در مسیر رشد و پیشرفت باشد.

 

آزمون های مختلفی در این حوزه قرار می گیرند که از مهمترین آن ها می توان به تست های رویکرد مثبت نگر از جمله تست بهزیستی، امید و شادکامی اشاره کرد. همچنین تست سبک ها مقابله با استرس و تست اعتیاد به اینترنت جزء آزمون های مهم این دسته بندی می باشند.

 

آزمون های سبک زندگی توسط روانشناسان و محققان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. اعتبار و روایی کلیه تست های سبک زندگی در مقالات علمی گزارش شده است. نتایج اعتبارسنجی نشان می دهد که هر کدام از این آزمون ها توانایی خوبی برای سنجش جنبه های مختلف سبک زندگی دارند.

پیمایش به بالا