تست های شخصیت شناسی

تست نیاز های گلاسر

تست نیاز های گلاسر تست نیازهای گلاسر، یک آزمون کاربردی بر اساس «تئوری انتخاب» است که به شما امکان می دهد تا نیازهای اساسی خود را شناسایی کنید. این فرصتی است تا درک عمیق تری از خود پیدا کنید.

تست کمال گرایی هیل HPI

تست کمال گرایی هیل HPI تست کمال‌گرایی به عنوان یک ابزار «علمی» و «معتبر»، شما را یاری می‌دهد تا نکات ظریف شخصیت خود را درک کنید. با کمک تحلیل‌های دقیق تست کمال‌گرایی، مسیری روشن برای «رشد شخصی» و «کارآمدی» در زندگی تان ترسیم کنید.

تست شخصیت شناسی MBTI کودکان (MMTIC)

تست شخصیت شناسی MBTI کودکان (MMTIC) تست شخصیت شناسی MBTI کودک یا همان تست MMTIC، آزمونی معتبر برای بررسی ۱۶ تیپ شخصیتی در فرزند شماست. این تست با «تفسیر کاملا اختصاصی» برای کودکان پیش دبستانی و دبستانی طراحی شده است.

تست mmpi (فرم کوتاه)

تست mmpi (فرم کوتاه) تست MMPI را باید در محیطی آرام و بدون تنش انجام داد. برخلاف آزمون های هوش و استعداد در این تست پاسخ «درست» و «غلط» وجود ندارد.

تست شخصیت (نئو فرم کوتاه)

تست شخصیت (نئو فرم کوتاه) تست شخصیت شناسی نئو فرم کوتاه (NEO-FFI) آزمونی برای ارزیابی ۵ ویژگی بزرگ شخصیتی است. این تست را با تتفسیر کاملا اختصاصی و کاربردی می توانید انجام دهید.

تست MMPI فرم بلند

تست MMPI فرم بلند تست شخصیت شناسی چندوجهی مینه سوتا (MMPI) یکی از رایج ترین و معتبرترین تست های روانشناسی در سراسر جهان است. این تست اولین بار توسط مک کینلی و هاتاوی در دانشگاه مینه سوتا ساخته و منتشر شده است.

تست شخصیت شناسی نئو (فرم بلند)

تست شخصیت شناسی نئو (فرم بلند) تست نئو آزمون مشهور و جامع برای سنجش ۵ عامل بزرگ شخصیت می باشد.

تست شخصیت سنج دیسک

تست شخصیت سنج دیسک ارزیابی  شخصیت DISC که معمولاً به آن “تست دیسک” گفته می شود، ابزاری است که در روانشناسی برای اندازه گیری رفتار و تمایلات افراد استفاده می شود. این تست بر اساس کار روانشناس ویلیام مولتون مارستون است.

تست شخصیت شناسی MBTI (بزرگسال)

تست شخصیت شناسی MBTI (بزرگسال) تست شخصیت شناسی MBTI ویژگی و تیپ های مهمی را ارزیابی می کند.

تست طرحواره یانگ

 

 

تست طرحواره یانگ تست طرحواره یانگ که برخی از آن به عنوان تست تله های زندگی یا تله های شخصیت یاد می کنند آزمونی بین المللی است که توسط یانگ مبدع طرحواره درمانی تدوین شده است.  

تست اهمال کاری تاکمن

تست اهمال کاری تاکمن روانشناسان اهمال کاری را به عنوان یک آسیب روانی می شناسند که دلایل مختلفی در بوجود آمدن آن تاثیر دارند. اهمال کاری نیز همانند دیگر اختلالات روانی قابل سنجش است و آزمون های زیادی آن را می سنجند.

تست شخصیت ۱۶ عاملی کتل

تست شخصیت ۱۶ عاملی کتل ریموند کتل، روانشناس انگلیسی، در تحقیقات خود متوجه شد كه تغییرات در شخصیت انسان را می توان با استفاده از یك روش آماری شناخته شده به عنوان تحلیل عاملی با مدلی كه دارای شانزده متغیر (ویژگیهای شخصیتی) است، توضیح داد.

بیشترین سوالات درباره تست های بالینی و تشخیصی

تست شخصیت شناسی مجموعه ای از آزمون ها برای ارزیابی ویژگی های درونی شماست. این تست ها معروف ترین «آزمون های شخصیت شناسی جهان» می باشند. بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا از تست های شخصیت برای ارزیابی کارکنان خود استفاده می کنند. همچنین برخی از این تست ها توسط روانشاسان در کلینیک ها و مراکز درمانی به کار می روند.

 

بهترین تست های شخصیت شناسی که بیشترین کاربرد را در دنیا دارند عبارتند از تست شخصیت شناسی MBTI، تست شخصیت کتل، تست شخصیت شناسی نئو و تست شخصیت شناسی دیسک. با استفاده از این آزمون ها می توانید به مهمترین ویژگی های شخصیتی خود پی ببرید.

 

تست شخصیت شناسی به شما کمک می کند تا با ویژگی های درونی خود آشنا شوید. شخصیت چیزی است که شما را هدایت می کند. بنابراین با آگاهی از ویژگی های خود می توانید تسلط بیشتری بر رفتارهای تان داشته باشید. با کمک تست های شخصیت شناسی اسپادژن می توانید ضعف ها و نقاط قوت خود را شناسایی کنید. خودشناسی بهترین راه برای مبارزه با شکست ها و رسیدن به موفقیت است.

 

هر کدام از تست های شخصیت شناسی کاربرد خاص خود را دارند. توصیه ما به شما این است که اگر فرصت دارید از مجموعه آن ها استفاده کنید. اما چنانچه قصد دارید یکی از تست ها را انتخاب کنید، می توانید از تست دیسک استفاده کنید. این تست بسیار کاربردی بوده و با سوالات خاص خود بسیاری از ویژگی های شما را آشکار می سازد.

 

بله، تست های اسپادژن طی یک فرایند علمی دقیق انتخاب و توسعه پیدا کرده اند. اسپادژن با همکاری روانشناسان و متخصصان بین المللی خود توانسته است تفسیرهای جامعی فراهم سازد. به جرات می توان گفت برخی از تست ها در سایت اسپادژن شامل هزاران صفحه مطلب و کد هستند که از طریق «سیستم جامع هوشمند ارزیابی» سعی دارند تا به بهترین شکل، ویژگی های منحصر به فرد افراد را به آن ها نشان دهند.

پیمایش به بالا
ارتباط با تیم پشتیبانی اسپادژن

سلام چطور میتونم کمکتون کنم؟