تست های عشق و ازدواج

تست قصه عشق استرنبرگ

تست قصه عشق استرنبرگ تست قصه عشق (LSS) استرنبرگ یکی از معروف ترین ابزارهای مشاوره ازدواج است که در مورد «نیازها»، «تمایلات» و «انگیزهای پنهان» شما در روابط عاشقانه، اطلاعات ارزشمندی ارائه می دهد.

تست شخصیت شناسی MBTI (بزرگسال)

تست شخصیت شناسی MBTI (بزرگسال) تست شخصیت شناسی MBTI ویژگی و تیپ های مهمی را ارزیابی می کند.

تست طرحواره یانگ

تست طرحواره یانگ تست طرحواره یانگ که برخی از آن به عنوان تست تله های زندگی یا تله های شخصیت یاد می کنند آزمونی بین المللی است که توسط یانگ مبدع طرحواره درمانی تدوین شده است.

تست رضایت زناشویی انریچ

تست رضایت زناشویی انریچ تست رضایت زناشویی انریچ جهت تشخیص رضایت افراد از زندگی زناشویی می باشد که هم اکنون می توانید آن را با کامل ترین تفسیر انجام دهید.

تست مثلث عشق استنبرگ

تست مثلث عشق استنبرگ به طور کلی، تست مثلث عشق استرنبرگ می تواند ابزار ارزشمندی برای هر کسی باشد که به دنبال بهبود روابط عاشقانه خود و درک تجربیات خود از عشق است.

تست ترس های قبل از ازدواج

تست ترس های قبل از ازدواج تست روانشناسی ازدواج اشاره به ابزارها و آزمون هایی دارد که در مشاوره ازدواج، برای تسهیل تصمیم گیری بهتر، قبل از ایجاد روابط مشترک به کار می رود.

تست شخصیت ۱۶ عاملی کتل

تست شخصیت ۱۶ عاملی کتل ریموند کتل، روانشناس انگلیسی، در تحقیقات خود متوجه شد كه تغییرات در شخصیت انسان را می توان با استفاده از یك روش آماری شناخته شده به عنوان تحلیل عاملی با مدلی كه دارای شانزده متغیر (ویژگیهای شخصیتی) است، توضیح داد.

بیشترین سوالات درباره تست های بالینی و تشخیصی

تست های عشق و ازدواج آزمون هایی هستند که برای ارزیابی روابط زوجی به ویژه در مشاوره ازدواج استفادهمی شوند.

 

ازدواج یکی از مهمترین اتفاقات زندگی هر فرد می باشد. انتخاب اشتباه بدون مشاوره و ارزیابی روانشناسی ممکن است باعث جدایی و آسیب به زندگی افراد شود. تست های عشق و ازدواج می توانند در زمینه های مختلف برای ارزیابی زوجین استفاده شوند.

 

آزمون های مختلفی در این دسته قرار می گیرند. برخی از روانشناسان برای ارزیابی زوجین از تست هایی مثل تست شخصیت شناسی کتل و تست MMPI استفاده می کنند. همچنین تست طرحواره های ناسازگار، تست رضایت زناشویی و تست عشق جزء آزمون های کاربردی این گروه هستند.

 

کلیه تست های عشق و ازدواج در سایت ای سنج در پژوهش های علمی مورد استفاده قرار گرفته اند. این تست ها دارای استاندارد بین المللی هستند و تحقیقات مختلف اعتبار آن ها را مطلوب گزارش کرده است.

پیمایش به بالا